Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика за налягане на маслото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с датчика за налягане на маслото.

    Здравейте колеги,

    Втори датчик слагам и стрелката не показва
    Ще помоля ако има някой работещ датчик и е от София, да се видим да го сложа, за да съм съгурен че не е от дачика проблема, а еветуално от манометъра на таблото.

    Благодаря предварително.
    Alfa Romeo 155 1.8
    Twin Spark 10'93 klimatronic

  • #2
    Първоначално публикувано от mikahack Покажи съобщение
    Здравейте колеги,

    Втори датчик слагам и стрелката не показва
    Ще помоля ако има някой работещ датчик и е от София, да се видим да го сложа, за да съм съгурен че не е от дачика проблема, а еветуално от манометъра на таблото.

    Благодаря предварително.
    Малко глупавичък въпрос ама да си го задам все пак! Нали сменяш правилния датчик!?
    Как изглежда това което сменяш ти!? Като първото или второто е?
    (Уреда на таблото може да тестваш като откачиш кабела от датчика и въпросната жица опреш на корпус/маса, тогава стрелката вътре на таблото трябва да "бие" на максимум)
    Attached Files
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 15:09.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Малко глупавичък въпрос ама да си го задам все пак! Нали сменяш правилния датчик!?
      Как изглежда това което сменяш ти!? Като първото или второто е?
      (Уреда на таблото може да тестваш като откачиш кабела от датчика и въпросната жица опреш на корпус/маса, тогава стрелката вътре на таблото трябва да "бие" на максимум)
      Датчика за налягане на маслото е на втората снимка.
      Проверката я направих и стрелката отиде на максимум. Но не е ясно дали самият манометър функционира правиилно. Затова ми е нужен работещ датчик да пробвам.
      Last edited by mikahack; d.m.y г., 17:08.
      Alfa Romeo 155 1.8
      Twin Spark 10'93 klimatronic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mikahack Покажи съобщение
        Датчика за налягане на маслото е на втората снимка.
        Проверката я направих и стрелката отиде на максимум. Но не е ясно дали самият манометър функционира правиилно. Затова ми е нужен работещ датчик да пробвам.
        Трудно ще намериш такъв датчик оригинален и работещ...
        Аз лично съм с Ладов... (преправя се резбата или се прави преходник)
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Трудно ще намериш такъв датчик оригинален и работещ...
          Аз лично съм с Ладов... (преправя се резбата или се прави преходник)
          Здравейте отново,

          Както (mimouzunov) препоръча, взех си ладов датчик, направиха ми преходник и сега всичко е ок.
          Имам само един въпрос, колко бара показват вашите уреди? Като я запаля моята стои на 5-6 бара, при подаване на газ отива до 8-цата!
          Alfa Romeo 155 1.8
          Twin Spark 10'93 klimatronic

          Comment


          • #6
            Според мен нее ОК така,можко ми се вижда това налягане освен ако не караш с масло 20W50
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              То тоя уред на таблото на алфата не е направен да работи със ладов датчик,така че си прави сметката дали ще отчита вярно.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #8
                Аз съм с ладов датчик и маслото ми е 10/40.Стрелката си стои на 4 бара със съвсем леки отклонения при промяна на оборотите.
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • #9
                  При мен на студен двигател държи около 4бара , на загрял 3,5...
                  155 1.8 8v SUPER MY95

                  Comment


                  • #10
                    При мен с Ладовия, Студена почва от около 4 и като загрее пропада до колкото си иска
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      При мен с Ладовия, Студена почва от около 4 и като загрее пропада до колкото си иска
                      +1 (с масло 10/60)

                      Аз пък при мен направих друго имаше на времето преходник за двата датчика (от Лада) за налягането и за лампичката! Та от вторични преди да разкостят една лада 2103 , грабнах тази част. А кабела го удалжих да стига до масления филтър. Махаш датчика за лампата, слагаш този преходник (същата резба си е) слагаш двата датчика (единия идва под ъгъл 45) И си готов.

                      кат се прецака нещо, много лесно става подмяната. Не знам как е при 8V , но при 16V моторите си е болка! Голямо гърчене докато извадиш този датчик :-/ тъй като е заврян зад блока!

                      За жалост този преходник за който ви говоря, няма го по магазините като част за Лада (или поне аз не намерих), та от лада се намира , като не знам на Лада 7ца или Нива дали има подобно чудо.

                      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                      AR 155 2.0 16v SUPER
                      Toyota Corolla 2014 S Premium
                      Moskvich 2140

                      Comment


                      • #12
                        При 8 калапановия е достъпен, като цяло - отзад на блока е, НО и моя днес взе да предава богу дух... по обяд на жегата и по светофарите към Божурище започна да покава 0-ла на празен ход. Ще трябва явно и аз да го играя това с ладов датчик, може би, че този ми е 4-ти на този мотор... Кофти с ладовия, че не отговаря на скалата на таблото и е доста по-лагав, от оригиналния, който като пдадеш газ, мърда преди оборотомера.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          При 8 калапановия е достъпен, като цяло - отзад на блока е, НО и моя днес взе да предава богу дух... по обяд на жегата и по светофарите към Божурище започна да покава 0-ла на празен ход. Ще трябва явно и аз да го играя това с ладов датчик, може би, че този ми е 4-ти на този мотор... Кофти с ладовия, че не отговаря на скалата на таблото и е доста по-лагав, от оригиналния, който като пдадеш газ, мърда преди оборотомера.
                          Колега ако е избягал калъфа добре,да не е избягала сабята.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега ако е избягал калъфа добре,да не е избягала сабята.
                            Сабята си е там - малко е затъпена, но направи 3 старта на божура.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Я да питам аз, нали имаше шанс като е по смотан масленият филтър и да държи по-ниско налягане. Преди 2 дни смених маслото,за 3-ти път сипвам едно и също репсолче и съм мноо доволен,като запаля на студена си е супер, като позагрее малко дъри 4 бара малко след 2к оборота,но на яко сгряло масло (85-100 градуса) стрелката ми сочи 0.5 бара на празен ход. То верно че от известно време наблщдаван някви такива аномалии на тая стрелка иси мисля че ме ебава тоя датчик ма да си питам аз.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X